Tuesday, November 13, 2012

Saya, Awak & Vavi


CONVERSATION YANG TAK AKAN PERNAH HABIS ANTARA RAKAN A DAN AKU. KESIAN RAKAN B & C TAKDE ORG LAYAN.

Rakan A: salam, nak tanya sikit, siapa vavi kat sini?

Aku: Vavi Takde, Dh balik kg

Rakan B: Nak Tunggang boleh?

Rakan A: masih tiada jawapan, contoh "saya!"

Aku: Awak ke saya?

Rakan A:  awak pun boleh jugak.takde masalah.janji ada jawapan

Aku:  ok, awk la cmtu.

Rakan A: oh...sy dah agakmemang AWAK jawapannya

Aku:kan? so memang AWK la kn2

Rakan A: Yes, AWK!

Aku: tiada ragu memang AWAK la yg dicari.

Rakan A: oh,awak happy tak bila tau awak la yg dicari?

Aku:mestilah awak happy kn? alhamdulillah

Rakan A: tapi awak tak boleh tanya sy,awak kena tanya diri sendiri

Aku: Skang awak tanyalah diri awak sndri macam mane

Rakan A: Awak, wake up,takkan sy nak tanya sy?? mesti la awak yg kena tanya awak.atau jika susah sy akan tolong awak

Aku: haish. awk ni msti keliru kn ngan diri awk. of coz la sy tau sy takkn tnya diri saya, perlu tanya diri awk. meh sy tlg awk k?

Rakan A: awak kenal tak siapa awak?

Aku: saya adalah saya. awak adalah awak

Rakan A: jika saya adalah sy dan awak adalah awak,betul la awak yg kena tanya diri sendiri

Aku: itu la, sy dh ckp, awak tny dri awk betul2. nnt awk tau la bhw mmg awak la dimaksudkan

Rakan A: tapi sy dah tanya.diri sy.dia kata dia arnab.so sape vavi?

Aku: itu la, sy dh ckp, awak tny dri awk betul2. nnt awk tau la bhw mmg awak la dimaksudkan

Rakan A: tapi sy dah tanya.diri sy.dia kata dia arnab.so sape vavi?

Aku: saya tanya jugak. dy kate dy meow2. rasenye mereka la vavi bukan awk atau saya

Rakan A: tapi mereka anjing.maybe dia kot?

Aku: sure mrk anjing? dy tu bkn unta ke? sp vavi snrnye?

Rakan A: entah la wak.siapa yg vavi tu la vavi kot?

Rakan C: Semuanya *&**%#$$@

1 comment: