Thursday, November 15, 2012

Yang Mana Idaman Kalbu?

Semalaman aku duk berfikir kasut yang mana satu perlu aku sebat? yang menjadi idaman kalbu?memandangkan boots aku yg dulu macam nk tercabut. so tengah2 browse tenet konon nak buat artwork skali terbukak la link facebook dari suitonyou ni. OMG, terus jatuh hati kat boot kaler cekelat ni. ala cowboy gittew. aku sje la nk cube try test tanya brape harga dia. alamak, skali ada org nampak la, nk blanje. hehe i pon malu2 kucing la. mulut kata tak nk hati kata ehhh awat xmau lak kan.
tibe2 tersedarlah satu conversation antara mereka2 yg aku xsedar. suke2 je komen atas page org len. haha



jadi, aku sebat dua2 akhirnya. kalau tak nanti malam2 ngigau tak dapat kasut. hehe eh, tapi yg biru akak aku amek. takpelah, aku skurangnya boleh jugak perhati dari jauh je. Tsk tsk. tak sabaq nk tnggu 2 mnggu ni.!



No comments:

Post a Comment