Tuesday, November 13, 2012

Grocery Shopping at TESCO Puchong

Hari ni cuti deepavali. Selamat hari deepavali deyyyy!! okay motipnya tak ada. sedang orang2 indian p beraya aku pun nak beraya gak. beraya kat tesco pun jadilah memandangkan hari ni tak kerja. manalah tau ada diskaun kan2. tanpa segaja terover lak dress up. macam nak g mall padahal nk beli mknn je pun. tapi aku rasa shawl aku pakai ni dh 3-4 kali aku pakai dlm seminggu.baju suar beg semua recycle. almaklum la, tak mampu ag nk beli baju (padahal tiap bulan beli baju gak ngan tudung) haa okay la, tulis banyak2 bukan nak baca (malu je i ss sendiri) ehe chiowwww

Top: present kakak 2005
Batwing cardigan: Pinjam kakak pnya
handbag: Belas kasihan mama punya beg
Shawl: Orang derma
Seluar: Orang belanja
kasut: kakak derma haha

Dah apa je yang memang barang aku? Sob3




2 comments: