Sunday, July 17, 2011

KFC Hour teheeee :D

yayayay! yesterday night, my father my sister and I went to eat dinner. we were having kfc! waaa mengidam kot. dh brapa lama aku tak makan (padahal aku dlm diet lagi ni) haihhh mcmne la berat turun sket je.. takpa la, my current weight is 56 kg. I've lost 6 kg already in 2 weeks i think? takpe la bak kata fatin liyana (korg kenal? ala, yg model femes cm maria elena tu) haaa berat turun yg konsisten ialah 0.5 kg seminggu. boleh la, mkn je apa aku nk mkn jnji jgn banyak2 and say no to JUNK FOOD FAST FOOD apa food2 la yang boleh mengganggu diet anda tu. hehehe.. my target is about around 50 kg before i go back to Uitm. boleh ke agak2? boleh kot, dh nak puasa insyaallah. :) ok, makan2 rasa seronok sgt ye la sapa lak tak seronok bila dapat makan kan. tapi still aku kena jaga, cannot makan kentang banyak, air pon takleh gas, pastu potato yg meleleh aku bg kakak aku makan, nasib baik la aku tak berapa nak suke. heee



snake plate as usual :)



nyummmmm!


makan jangan tak makan~


haaa pas makan we headed to taman mawar to beli makanan sahur cause 3 of us nak puasa setelah melakukan proses menggemukkan badan (caihhh padahal aku lagi 5 hari tak ganti puasa) T__T. so p la order smntara bapak kitorg tnggu dlm kete ( bos besar) hehehe.. so i ordered mihun goreng for me, nasi goreng kampung for my dad, nasi goreng tomyam for my sister and sup ayam! but in that moment i'd keep saying sup sayur sup sayur (akibat memikirkan carbs dlm makann untuk sehari) teheee! so smntara tnggu2 tu, apa lagi sesi memperasankn diri la dengan mnjadikan kakak aku sebagai mamarazi sukarelawan. hahaha. ok pas lama mnunggu kitrg pon apa lagi balik la, dan sambung apa2 la keje nak disambung. hoho okay bye! aku lapar lak tulis sal makanan ni. see ya!




ohh yeahhh incredible hulk cute me muahaha!

No comments:

Post a Comment