Saturday, August 20, 2011

Bosan la

uihh bosan betui la harini.. asek duk mengular je kat umah. nak kua fulus takde. jadi bibik je la kat umah ni. vakum la, tlg buat kueh la. grrr so not me.. well, hari ni baru leh start puasa stelah 8 hari terponteng puasa. aihh banyok la nak kena ganti nnt.. ngan puasa nazar lagi 16 hari. so smuanya 24 hari. terima kasih. bila la berat aku nk turun lgi ni. dh stuck 56-57kg je skang. aku rasa cm dh kurus (perasannyerrr) aku nye diet abeh dh tunggang langgang. mana tak nya asek lapar je. tp nasib baik la berat tak naik. sbb puasa kot. nnt la pas raya aku diet balik. aku nk makan je, moderately. tak kesah la lmbt turun jnji turun naik. diet karbohidrat tu leh wat aku mati je. cumenye aku tak mkn fast food n junk food. aku kna makan mknn yg berkhasiat. spt nasi, ayam, daging, ikan dan sewaktu dengannya. so doakan aku mncapai berat badan 47-48 kg ok? so lg 8 kg nk kna kurangkn. hadoiiii T_________T

p/s: iftar with my ex schoolmates, SMKA Kuala Selangor :)




No comments:

Post a Comment