Tuesday, July 05, 2011

Hwang Chansung


channie banana +++++


haaa aku tatau la pic dia ni lama ke baru, tpi buatkan aku jatuh cinta balik kt dia. kan best ada mamat malaysia macam ni. hahaha ada x? ada kot cuma tak banyak.. aku jumpa terus aku amek n buat default kat Twitter aku :) heee, aku dah lama tak follow korea2 ni aku pon tatau pasaipa, bukan dh tak minat, minat cuma tak bnyk geng aku yang suka, ye la lagipon aku kawan ngan jantan mana depa ska aihh nk layan menda2 cmni, sedangkn bola sepak ka tenis ka apa2 la pun depa tak layan. slalu pon kakak aku yang tukang promote. haha, kalau jepun lak aku ske mamat Nishikido Ryo ja, dia ja lah yang aku minat dr zaman2 dl smpai skang, setia betui aku kn?




Awwww love himm!+++


Comelkn? tapi dia seswai senyum cmni takpon tak senyum langsung bru nmpk macho dia. kalau dia snyum nmpk gigi aku tgk pelik la plak. huhuuu. so ni la jejaka yg menambat hati aku walau tau tak mgkin dpt dorg. tnggu aku fly sana aku p ngorat depa seko2. okay la chow tdo walau aku kata td nk tdo kn. hehe :)

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Anit, ada spam kat comment post nie. delete2. hehe..
    btw, tu gambar baru for their new album Hands Up. ^____^

    ReplyDelete